bmw330ci89 Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 jeg har en M54B30 motor til salgs med skjørtebank på sylinder 6 som må overhales men jeg har ikke tid eller bruk for den så da selger jeg den heller, den er så og si komplett med coiler, dyser, svinghjul, ledningsnett osv har også mange andre karrosseri deler til salgs til E46 coupe og en chip til 320D E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Ja pris og KM stand. Så og si komplett? Hva vil det si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330ci89 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 har bud på 5000 kr på den nå, kom med bud, det følger ikke med sånne ting som eksosmanifold, starter, dynamo, servopumpe, ac pumpe ellers så sitter det på innsug, svinghjul, ledningsnett, coiler. jeg holder til i nesbyen i buskerud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osingen Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Har du hvite blinklys til preface? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siimennn Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Er den solgt? Hvis ikke kan du godt sende meg kontakt infoen din på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå