325demon Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 hei. har sokt igjennom de fleste traadene ang aa trimme e46 328 med dobbel vanos men at man trenger 330 innsug og bygge om spjell paa en eller annen maate til elektrisk er det eneste jeg har funnet ut. noen som har gjort dette naa eller har linker til delene man trenger? noen som har bytta ut hele eksosen med grenror? grei jobb for en som ikke har skrudd saa mye bil for? takker saa mye for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Hei 325demon. Eksakte skrutips klarer jeg ikke men jeg er litt rundt på nett. Denne fant jeg i sverige og annonsen beskrev modifiksjonene som dette: E46 328i TRIM1 325 insug Öppet KN filter med avskärmning Hela avgassystemet från M3 3.2l med original grenrör, original kattalysator och sport ljuddämpare. Hva gjelder modifisering av gass-spjeld leverer Dinan til M54-motor (e39 00 og nyere). Søk på "trottle" til bmw på nett og prøv deg frem. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå