fixon Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Holder på å bygge om en 1994 325 coupe til m3 3.2 Har montert i en høyrestyrt m3 motor og lurte på hvordan mann "snur" pluggen til hjernen slik at mann får den på høyresiden av bilen. Har prøvd endel selv men virker som at det er endel ledninger som er for korte og orker ikke å forlenge alle disse ledningene. Men har lest at folk har klart dette uten å forlenge ledningene, man har alldri funnet en forklaring. Noen som vet hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fixon Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Jeg fikk det til på E30en min, og der sitter jo hjernen inne i bilen også. Så dette må du nå klare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fixon Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 har åpnet boksen på midten over motoren men det virker som at det er ca 30 ledninger som er for korte til og dra den over. er redd for å slite av ledningene hvis jeg drar i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fixon Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå