Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har fått endel bud, har noen på 60 +, men haster ikke så venter å ser litt til. Den blir IKKE solgt for 50 uansett.. Da har jeg den heller selv :-)

Skrevet

Hva er din plan å selge for da,står bud over 50 men det selger du ikke for å du har bud på 60+ (hva det nå betyr)!

Hvorfor ikke bare skrive prisen du selger for i stedet for å være useriøs,så ser du jo fort om folk er villige til å betale eller ikke.

Ikke stygt ment altså,jeg er faktisk interressert i bilen å jeg har penger men ser ikke poenget med annonsen om du ikke vil selge.

Skrevet
  m-alpin skrev:
Hva er din plan å selge for da,står bud over 50 men det selger du ikke for å du har bud på 60+ (hva det nå betyr)!

Hvorfor ikke bare skrive prisen du selger for i stedet for å være useriøs,så ser du jo fort om folk er villige til å betale eller ikke.

Ikke stygt ment altså,jeg er faktisk interressert i bilen å jeg har penger men ser ikke poenget med annonsen om du ikke vil selge.

enig!!

Skrevet

Ville jo såklart se hva jeg kunne få for bilen, å nå er det mange som har bydd 60 - 64 på bilen å da selger jeg selvsagt ikke for 50. Men skjønner tankegangen!

Blir nok ikke under 65 tenker jeg.

Skrevet

er kun intr i bytte med BMW, SondreV. Og noe som er litt mer komfort å kjøre enn E30 så blir ikke det igjen. :)

Skrevet

har en e46 318i. km 260. rust her å der. bra stand. tekninsk. den og 20?

Skrevet

.. hvis du har lest her så ser du kanskje at det står kun interessert i E39,

E46, e36, e34..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...