Hzh Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Hei lufter salget av min 318is, har faktisk ikkje peiling ka folk er villig til å gi for den. Ring: 98413697 evt send melding om de er noe;) er en 1996m, er dessverre ikkje eu godkjent, men trenger kun etterkontroll og noen fiks: Skifte bremserør bak-enkel sak. og sette på ny diff. probleme mitt, er at jeg ikke har tid tid til å fikse dette, bilen trenger litt pleie utvendig. har en bulk bake, som burde sparkles og lakkes oppigjen, og en ny frontfanger hadde gjort seg. eller noe overflaterust, ikke noe gale. følger med 2-3sett med felger, rondell d58 sommer, 17' ser greie ut, må skifftes to hjul der au, eller 2gode hjul på. den har de siste åre fått skiftet olje, tennplugger, starter, clutch, trenger ny diff da den andre er skrud ned. motoren går fint, følger også med 2senkesett, 1justerbart og to høyrelykter extra, ny brukt servopumpe. byttet bærekule, og ene stabstag, følger med extra bærekule. så jeg vil se hva folk vil gi for den! Må hentes på henger, evt sleppes! skilt ligg i ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveitenperformance Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 bytte i bmw 320 automat grei stand og eu gokjent i 1,5år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 bytte i bmw 320 automat grei stand og eu gokjent i 1,5år Send bilde på pm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntsen94 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 hvor holder du til? hvor langt er den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Pris og hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Pris og hvor bor du? Gi meg et tilbud de bor i vestnes kommune ved siden av molde og Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 BUmp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simhelg Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Bytte likt i opel combo? 1,7D, 107600 km, greit utstryrt for å vær kassebil. Send pm om interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coen Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 14k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansip Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Km.stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Km.stand? 260-275 mellom der, men byttet speedometer så de står 308 eller noka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Knallrå felger, heldig du som har slike, de var nok ikke billig! Samleobjekt de der vet du. Lykke til med salget! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Knallrå felger, heldig du som har slike, de var nok ikke billig! Samleobjekt de der vet du. Lykke til med salget! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå