e30 tic Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Dersom ingen kjøper denne så kommer interiøret for salg så bygger jeg vinterbil av den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Byr deg 55k kan hente til helga om det er aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Byr deg 55k kan hente til helga om det er aktuelt Får sitere meg selv "Bilen Selges for kr 60000.- slik den står og prisen er ikke diskuterbar." Ellers har jeg en bytte handel på gang som er aktuell samt en annen interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Byr deg 55k kan hente til helga om det er aktuelt Får sitere meg selv "Bilen Selges for kr 60000.- slik den står og prisen er ikke diskuterbar." Ellers har jeg en bytte handel på gang som er aktuell samt en annen interessert Jeg er inneforstått med hva som står i annonsa, ellers hadde jeg ikke bydd, får sitere meg selv: "om aktuelt" Er det sveiset inn m3 forsterkninger i innfestninga til bakstillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Det er ikke sveist inn noe bak etter det jeg vet vertfall. Vi er to stykker som er litt i tenkeboksen ang et bytte, men dersom det ikke blir noe av kan jeg sende deg en PM Fixfax før helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinrinde Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 bytte i E38 728ia 97modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Godkjent søknad om ombygging fra Statens Vegvesen foreligger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiddy Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 har du bilde av skaden du nevner i annonsen? hva er de små tingene som bør utbedres? om papirene på ombyggingen er godkjent av bt, hva som gjenstår for å få den godkjent ombygd til M3 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Bilde av skaden ser du i første tråd på hjørne bak. Små feil er listet opp også i første tråd. Letting av bil og sveising av forsterkninger må gjøres mtp godkjenning. Lurer du på mer kan du ringe meg på 92089811 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Dersom ingen kjøper denne nå raskt så selger jeg Vader interiøret og lager vinter/banebil av den. Kjekk bil dette som er morro å kjøre og går greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå