Gå til innhold

Vurderer kompressor. Hvor er det best å handle fra?

chrisen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei vurderer å kjøpe kompressor til min e46 325 (Twinscrew). Men vet ikke hvor jeg bør handle på Esstuning.com kommer vel moms i tillegg? Ser schmiedmann også selger Ess kit men til vesentlig høyere pris. Trenger også hjelp til montering så vurderer to alternativ, enten å kjøre til Ess i aremark ca 10timer biltur, eller bruke Polly motorsport for å montere kitte. Hva er lurt og ikke lurt her? Noen som har kjøpt og montert presse og vil dele sine erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske enkelt å ringe gutta da, så får du svar på alle spørsmål du måtte ha. De er fra Norge og (om du noen gang har vært i tvil?) prater norsk. I stedet ber du ørten tullinger om å synse om alt mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med Ess 58 000 for kit ferdig montert og testkjørt på rullendelandevei. Da er det bare å bestemme seg. Er det verdt penga tro? Noen her som har prøvd det ut før meg og kan si meg sin mening? Har kjørt E46 M3 og blir det i nærheten av så rått som det er det verdt hver krone..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med kompressor på 540 e39 er at det ble mye kraft, men lite punch. Jeg kjente ikke hestene så godt før jeg satt meg i en annen bil for å kjøre. Prøvde en e34 m5 etterpå og det føltes absolutt tamt!

Var ihvertfall meget fornøyd med min. Kunne gjort det igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...