chrisen Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Hei vurderer å kjøpe kompressor til min e46 325 (Twinscrew). Men vet ikke hvor jeg bør handle på Esstuning.com kommer vel moms i tillegg? Ser schmiedmann også selger Ess kit men til vesentlig høyere pris. Trenger også hjelp til montering så vurderer to alternativ, enten å kjøre til Ess i aremark ca 10timer biltur, eller bruke Polly motorsport for å montere kitte. Hva er lurt og ikke lurt her? Noen som har kjøpt og montert presse og vil dele sine erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Kjøpte hos ESS og var meget fornøyd med service den gang. Polly monterer sikkert bra, men husk at det er ESS som kjenner det best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 ESS annbefales på det sterkeste !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Hvordan er det med prisene? På Esstuning.com stod kitet til ca 40K men så kommer det vel pluss toll, mva og montering? Schmeidmann skulle ha 70k for kun kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Det er jo ganske enkelt å ringe gutta da, så får du svar på alle spørsmål du måtte ha. De er fra Norge og (om du noen gang har vært i tvil?) prater norsk. I stedet ber du ørten tullinger om å synse om alt mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Snakket med Ess 58 000 for kit ferdig montert og testkjørt på rullendelandevei. Da er det bare å bestemme seg. Er det verdt penga tro? Noen her som har prøvd det ut før meg og kan si meg sin mening? Har kjørt E46 M3 og blir det i nærheten av så rått som det er det verdt hver krone.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Min erfaring med kompressor på 540 e39 er at det ble mye kraft, men lite punch. Jeg kjente ikke hestene så godt før jeg satt meg i en annen bil for å kjøre. Prøvde en e34 m5 etterpå og det føltes absolutt tamt! Var ihvertfall meget fornøyd med min. Kunne gjort det igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå