HypeTraxX Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Hei Jeg ønsker og kjøpe en 100% komplett motor til min E30! Da snakker vi full pakke. Motor, gir, ledningsnett, hjerne, mellomaksling, manifold med frontrør, motor fester, radiator og alt det der. Da gir jeg 10 lapper hvis noen har en komplett pakke å selge meg! Jeg kan reise et stykke, men ikke sånn typ Nord-Norge, Trondheim, Stavanger eller Bergen Da snakker vi Hedmark, Oppland, Akershus, Østfold, Vestfold, Buskerud og kanskje Telemark Det går an å kjøpe mindre komplett også, men da må jeg nesten gi litt mindre cash også.. Mvh Stian, Kongsvinger - 92209310 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Har fått tak i motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå