bergeee Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 vell. da står bilen på et lite "veksted" for motor bytte:) jeg har også handla alpina front og nye baklykter til bilen:D nå går det framover:) blir og få testa den litt til neste uke og se hva jeg må bytte før eu kontroll og:) hadde håpa på og få den eu godkjent i løpet av uka som kom:D
635csi Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Du har med andre ord fått delebilen din? Og alt var som forventet?
bergeee Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 faen hadde faktisk glømt hele delebilen jeg:P har gått i et i snart 2 måndter bare sove-jobbe-sove-jobbe så har ikke hatt tid eller ork til og styra med noe. så blei jeg mere eller mindre deprimert av og sette meg i den toyotaen vær dag så jeg måtte bare få det gjort så jeg satt vekk jobben:)
EDH_Performance Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Har du ett alu innsug til overs kjøper jeg gjerne ett om prisen er rett;)
bergeee Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 ja, i dag skulle jeg hente bilen. men de var ikke ferdige enda. skulle prøve og bli ferdige til i morgen:) så jeg krysser fingerne:D
bergeee Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 ja sånn er ståa nå da:) aldri stol på en kjeft! viss det er noen som kjører forbi der en dag og hadde gidda og sett om det var noen der kan ringe meg på 92464585:) http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=240596
BmwDieselPower Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Har du ett alu innsug til overs kjøper jeg gjerne ett om prisen er rett;) Har et alu innsug jeg;) Alle flensene sitter samme veien:)
bergeee Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 ja, da sitter jeg her fortsattt, ikke sett en snutt av bilen. hva skal jeg gjøre? må jeg ned og knekke noe fingere eller? er jo ikke noe vits og gå til purken. begynner og bli temli forbanna nå
Spiff Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 skal man ha noe gjort orntlig må man gjøre det selv ja. får håpe det ordner seg da og at dem bare har tatt seg ei fyllekule
bergeee Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 sendte melding i går og sa de hadde en uke på og bli ferdig. får jeg håpe han er smart nok til og ta seg sammen og få i den motoren:)
bergeee Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 nei. står fortsatt der, han har ikke gjort en dritt på den heller så
bergeee Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Vell, siden bilen har stått der i over et 6 måndter nå så har jeg gitt han frist til lørdag den 20 april. Da henter jeg bilen og bytter motor selv! Blir straks nytt verksted og har fått tak i en motor så tar heller jobben selv. Skal bli moro og se om jeg får tilbake pengene mine frivillig:) Egentlig ganske forbanna nå. da jeg har leid henger 1 turer alt. Kjørt fram og tilbake 20 ganger ca 10 mil vær vei. Aldri stol på våre nye landsmenn er vell moralen her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå