Gå til innhold

Min 725tds! bruksbil prosjekt:) hjemme igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vell. da står bilen på et lite "veksted" for motor bytte:) jeg har også handla alpina front og nye baklykter til bilen:D nå går det framover:) blir og få testa den litt til neste uke og se hva jeg må bytte før eu kontroll og:) hadde håpa på og få den eu godkjent i løpet av uka som kom:D

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

faen hadde faktisk glømt hele delebilen jeg:P har gått i et i snart 2 måndter bare sove-jobbe-sove-jobbe så har ikke hatt tid eller ork til og styra med noe.

så blei jeg mere eller mindre deprimert av og sette meg i den toyotaen vær dag så jeg måtte bare få det gjort så jeg satt vekk jobben:)

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

ja, da sitter jeg her fortsattt, ikke sett en snutt av bilen. hva skal jeg gjøre? må jeg ned og knekke noe fingere eller? er jo ikke noe vits og gå til purken. begynner og bli temli forbanna nå

Skrevet

skal man ha noe gjort orntlig må man gjøre det selv ja.

får håpe det ordner seg da og at dem bare har tatt seg ei fyllekule :P

• 2 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

Vell, siden bilen har stått der i over et 6 måndter nå så har jeg gitt han frist til lørdag den 20 april. Da henter jeg bilen og bytter motor selv!:)

Blir straks nytt verksted og har fått tak i en motor så tar heller jobben selv. Skal bli moro og se om jeg får tilbake pengene mine frivillig:) Egentlig ganske forbanna nå. da jeg har leid henger 1 turer alt. Kjørt fram og tilbake 20 ganger ca 10 mil vær vei.

Aldri stol på våre nye landsmenn er vell moralen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...