Gå til innhold

Min 725tds! bruksbil prosjekt:) hjemme igjen:)


bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo, dag var jeg og hentet min "nye" bmw på bavaria i arndal!:) bilen virket veldig hel. men motoren på den var kav kaputt og den så ikke så pen ut utsene messig:P MEN det skal vi få fiksa på!:)

ting som skal gjørs på bilen(blir fylt ut ettervert!)

bytte motor! (trenger en motor, skrik ut om noen vet om eller har en liggans)

bytte høyre forskjerm

lakke den fra dørlistene og ned

kjøpe nye felger til den

gi den en god polering

vurderer også sånn gps/dvd sterio greie! men må se orginalt ut!(kom med tips)

mange flere bilder kommer bare jeg får kommet i gang:) blir og slappe av fram til neste uke nå!:P

r13c5vzyv7zgbq4hnzi7.jpg

trenger en motor med disse 3 skruehullene!:)

7cgodq36hw6lrwcxgtyl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jo den har gått 580 ja:P men girkassa er nyoverhaldt og bytta masse greier, så den var vist sterkere en den var ny!:) tanken på den var også bytta som på alle andre av disse:P alt av foringer og bremser var bytta og jeg fikk med flonka nye sommer hjul:P kan ikke klage da for 19 tusen kr:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du med motoren i det heletatt da? Forholdsvis greit å skifte motor, men det er en del som må demonteres før man kommer inn til selve motoren :wink:

Høres hvertfall ut som et bra utgangspunkt i og med at mye av det som ofte feiler disse bilene allerede har blitt utbedret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut mest mulig informasjon om bilen, planene for bilen og bilder i første post. Vent med å starte tråd om prosjektet dit om du ikke har bilder.

bare for og sitere litt av reglene for prosjekt tråder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feil med motoren var at råden hadde løsna og kommet seg mellom blokka!:) fikk med ekstra diesel pumpe og turbo og! så selger 2 stykk pumper og 2 turboen pluss alt annent småplukk som jeg kommer til og få med på en ny motor:)(ikke flunka ny men brukt):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en motor til meg? har selv solgt 2 av disse motoren den siste tia, og når jeg først faktisk trenger en selv får jeg ikke tak i:P

er interisret i m51d25 samme om den kommer fra e36-e34-e38-e39 ! :) skal nok få det til og passe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...