janfc Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Hei,har en bmw e90 2006 mod..163hk da..Begynte å lyse rødt i dashbordet(handbrekklampa) lyser konstant..er vel bremseklosser?virka som de var tynne foran,.....sjekka litt pris på nett her nå..1400ca på mekonomen..ca 400 på Biltema,er Biltema sine klosser fysj fysj??uansett så bor jeg rett i nærheten av BT..,hadde vært lettvint og rimelig..Noen som har argumenter for i mot?? Mvh Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 du kjøpe ikke billige bremseklosser fremme det er tull de som tar det meste når du bremser. har prøvd de på biltema fremme og det er ikke mye og skryte av kastet de nesten før jeg monterte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 biltema sine funker nok dem, men må regne med mye skriking og enormt med bremsestøv. har ikke sjekka priser på EBC klosser da? evt. greenstuff. pleier ikke å være så gæli priser på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 husker på 520 jeg hadde der monterte jeg bt klosser og fikk meg en overraskelse jeg sent vil glemme. inn til hytta er det masse smale veier og du møter biler på uoversiktelige svinger og må bremse ofte jeg mistet bremsene og det kan jeg si ikke var mye kjekt. jeg har ebc yellow stuff på 7eren og er fornøy med de :)pris 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janfc Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Da har jeg tatt rådene til følge..skygga unna Bt. tok derfor turen opp til GS bildeler i ,Makan til god service..kjøpte klosser + noe annet småtterier!.. Mvh Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå