Ziroh Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Bra jobbet, hva kostet produktene? hvilken styrke hadde du på hageslangen? diesel eller bensin motor du vasket og er det noe man skal være ekstra obs på, når man vasker de 2 forskjellige motorne? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerE91 Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Det er en 4cyl diesel motor. Eneste jeg vet man ikke skal spyle for mye på er dynamoen. Ellers er det vel bare kjøre på styrken aner jeg ikke men den er litt sterkee enn vanlig hageslange, men brukte ikke fullt trykk da jeg spylte av da. Husker ikke helt prisen på produktene men de finnes på parts&retards hjemmesiden. Store kanna med prikkbort kosta vel 500+ ett sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Takk! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå