Hollabaloo Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 På siden av diffen sitter tappeskruen som løsnes med en 14mm umbracopipe hvis jeg har skjønt det riktig. 14mm umbracopipe har jeg ikke fra før, og når jeg ser på Biltema så får man kjøpt disse enkeltvis, men da er de ganske lange - typisk 7,5 cm. Vil jeg butte borti noe med en så lang umbracopipe, eller går det bra?
baremats91 Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 tror det skal gå bra dersom det er likt som på bildet der, men er ikke værre enn å bare kappe de på biltema om de skulle bli for lange. men husk å løsne påfyllingsskruen først
Hollabaloo Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Skrevet Juli 11, 2012 tror det skal gå bra dersom det er likt som på bildet der, men er ikke værre enn å bare kappe de på biltema om de skulle bli for lange. men husk å løsne påfyllingsskruen først Yes, alltid påfyllingsskruen først så man ikke ender opp med en diff uten olje og en påfyllingsskrue som ikke lar seg åpne
DannyRS Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Var ikke noe problem for meg. Brukte unbrakopipe fra biltema jeg også.
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 ser det er snakk om diff her, hvor ofte burde olja på diffen byttes ?
baremats91 Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 BMW sier livstid på alle bmw'er etter E34 og E36, men hvor lenge er livstid? så finnes ikke no særlig fasit svar på når den burde byttes
Hollabaloo Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Skrevet Juli 21, 2012 Var ikke noe problem for meg.Brukte unbrakopipe fra biltema jeg også. Det fungerte strålende ja! Nå er det fylt på med Castrol diffolje. Veldig praktisk den flaska forresten. Uttrekkbar tut som man bare kunne stappe inn i påfyllingshullet, og så var det bare å klemme på til det begynte å renne ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå