Gå til innhold

BMW 316i selges. (M-tech styling.)


thomas_92
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, skal nå selge bilen min.

Eu-godkjent til nyåret.

Godkjent senket.

Magnum Supersprint effektanlegg.

Årsavgift betalt.

Motor bruker verken olje, vann eller bensin :lol: Tikker litt, det gjør den nok.

Kilometerstand 300 000 km.

Ikke bra lakkert. (Skal visst være polering som gjør den litt finere)

Forrige eier fjernet alt av rust, så karosserimessig er nok denne bilen i ganske bra stand.

Følger med 4 helt nye sommerdekk, på felgene som står på bilen på bildene.

Kom med et seriøst bud. Må kvitte meg med bilen så fort som mulig.

Telefon : 97046962 ( Ta kontakt for flere bilder eller mer informasjon angående bilen, kommer ikke på alt i farta.)

EDIT : Noen sprekker i framfanger. Mangler ikke noen "fysiske" deler. Følger også med en liten spoiler. Og 4 heelt nye sommerdekk. Ikke pakket ut engang ;-)

g20pmgwqlrb69k5938b8.jpg

n5p83lc1zmd52aaul68n.jpg

0lghy1b2rqc1epsb0x0d.jpg

Eksosanlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvor i landet og pris?

Kan flytte litt på meg, og møte deg en plass. Men hovedsaklig 1time og 40min sør-vest for Trondheim ca.

Pris... Gi bud :) Men kan si det slik at jeg vil ha igjen 15 for den. Mtp at den er helt rustfri, og stylingen er verdt noen kroner. Ikke det at resten av bilen er søppel nei, men du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15k kunne jeg glatt betalt for denne, men nå var jeg i trondheim for 1mnd siden å hentet fn e46 M3. Og jeg orker bare ikke en tur til på 13 timer en vei... Jeg bor helt sør i landet!

Ahaa, skjønner. Kan jo evt møte deg i otta, da blir det 8 timers kjøretur for deg ca. Spekulerer på en merc, 500 SEL. Så da må jeg få solgt denne først, så er villig til og kjøre et stykke. Den må bort egentlig. Gratulerer med M3! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noooen som har lyst på den her? Meget bra karosseri til foreksempel ombygging til større motor, e.l. Helt rustfritt. minstepris 15.000. Må bort! 4 helt nye dekk. Ingenting annet å si, noe slitt interiør. skader på styling, sprekker osv. 0 prob for en som kan/liker og holde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...