sexeren Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 Har kjøpt rådene som motorviagra selger til m50. Lurer litt på hvilke merke disse er å hvor mye de holder til? Spurte Kjell/Motorviagra om dette å da fikk jeg til svar at de hadde blitt brukt i en m50b28 som bremset 835hk. Men synes de ser litt simple ut mtp hvor *hule* de er.. ser ikke for meg at de tåler så mye turtall vertfall. Her er bilder av de.. Så hadde vert fint viss noen har erfaringer med de eller vet om noen som har.. Skal forøvrig ikke over 650hk med disse selv å har ikke planer om over 7000rpm Mvh
AlpinaV8 Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Bilder forteller ikke så mye i dette tilfellet. Om en vet metall/legering så kan en vite mye mer. På jobben har vi oljesylindre som tåler 35.000psi (2413bar) med ganske tynt gods, og de er ikke laget av stål eller aluminium (prisen er deretter) Spør om de har en produktark til deg - det bør de ha om produsenten er seriøs!
sexeren Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Skrevet Juli 13, 2012 Bilder forteller ikke så mye i dette tilfellet. Om en vet metall/legering så kan en vite mye mer. På jobben har vi oljesylindre som tåler 35.000psi (2413bar) med ganske tynt gods, og de er ikke laget av stål eller aluminium (prisen er deretter) Spør om de har en produktark til deg - det bør de ha om produsenten er seriøs! Tror de holder til 600-700 så jeg skal ha. Er laget av presisjon smidde 4340 EN24 fly chrom moly kvalitet stål. Hva enn det er??
sexeren Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Bilder forteller ikke så mye i dette tilfellet. Om en vet metall/legering så kan en vite mye mer. På jobben har vi oljesylindre som tåler 35.000psi (2413bar) med ganske tynt gods, og de er ikke laget av stål eller aluminium (prisen er deretter) Spør om de har en produktark til deg - det bør de ha om produsenten er seriøs! Tror de holder til 600-700 så jeg skal ha. Er laget av presisjon smidde 4340 EN24 fly chrom moly kvalitet stål. Hva enn det er?? noen som vet?
oddis Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Det intressante er om klaringene er gode. Biligråder er kjent for å trenge noe maskinering for å passe (som koster penger...) Sjekk også om vekta er lik. Utvendig ser de helt kurrante ut. De er iallefall mye sterkere enn orginalrådene uansett.
sexeren Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Ja har hørt at det kan være et problem. Men disse kommer jo fra motorviagra å er vell mange her som har handlet av han. Han virket jo seriøs her inne når han dreiv a-dekk som ble motorviagra. De kostet 4500kr de rådene, jeg fikk de for 2800 siden han legger ned. De skal være rundt samme vekt som orginal råder? Hvorfor? Pga vekt balanse i bunndel å høyt turtall? Mvh
oddis Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Rådene skal jo veie det samme. Spiller ingen rolle vekten i forhold til orginalråder. Du må ballansere opp motoren uansett med ny innmat, hvis ikke risikerer du høy slitasje og i verste fall havari spesielt på høyt turtall. Blueprinting av motor en selvfølge ved seriøs effekt. Jeg hadde ikke satt i sammen en motor til 50k + uten å sjekke at delene jeg har betalt heroinpriser for ikke er riktig tilpasset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå