cmn Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Som overskriften sier, er det noen som har erfaringer med Depo hovedlykter til E34? Er de verdt pengene, eller er det bare søppel? Koster ikke mer enn ca 1200 + frakt på ebay. Har en kamerat som kjøpte Depo til E36, og det var stort sett bare sorgen. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Depo er vel standard OEM erstattningslamper, ihvertfall det jeg fikk til min E30 fra Koed, og de var helt kurrante. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Kjøpte tåkelys fra koed, det var depo, har ikke montert de enda men de virker gode. Kansje han med e36'n kjøpte depo kopi? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Han jeg kjenner med E36'n bestilte egentlig InPro hos Schmiedmann, men fikk Depo. Var ikke mye godt å si om de. Men kunne jo være verdt å prøve de på E34'n. Eneste driten er at frakta koster nesten 1000kr den også, så da er det ikke mange kronene som skiller fra Hella. Så da bestiller jeg heller det etterhvert... De har jeg hatt på blant annet E30 før, og veit de er gode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PowerPro Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Handla selv depo lykter til e34 for et par år siden, dugga som faen:( Kjøpte tilslutt "uorignale" hella lykter. Ikke noe dugg på de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Da kjøper du heller Hella ja, så får du garanti under norsk kjøpslov også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 jeg har hadde depo lykter rundt hele e34. kun led baklys var jeg fornøyd med. jeg bytter alle lykter flere ganger unntak baklykter får dugg med engang og side blinker mistet farge....bare dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Var det jeg mistenkte, men da har jeg hvertfall fått det bekreftet. Da blir det nok Hella når økonomien tillater det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Hadde Depo med angeleyes på E34en min. De fulgte med bilen, og det var stort sett bare trøbbel med dem. Husker jeg kom hjem fra byen en dag og angel eyesene stod på, og lysene på bilen var av. Åpna panseret og røska ut ledningene til et par av de. Møkkalys. Kjøpte meg Sorte Hella lykter etter det. Gå for det eller vanlige om du skal kjøpe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå