merali Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 hei. hvor kan jeg få tak i dette? har sjekka ebay us og eu, og ikke funnet noe. ble de produsert i den diameteren i fargene gullskrift og rød rundt? mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 hei.hvor kan jeg få tak i dette? har sjekka ebay us og eu, og ikke funnet noe. ble de produsert i den diameteren i fargene gullskrift og rød rundt? mvh Thomas Er disse i denne linken på min tråd?. Ruller ned, så se du bilder. viewtopic.php?f=6&t=188049&start=165 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merali Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 hei.hvor kan jeg få tak i dette? har sjekka ebay us og eu, og ikke funnet noe. ble de produsert i den diameteren i fargene gullskrift og rød rundt? mvh Thomas Er disse i denne linken på min tråd?. Ruller ned, så se du bilder. viewtopic.php?f=6&t=188049&start=165 der er de ja! er det 71mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 hei.hvor kan jeg få tak i dette? har sjekka ebay us og eu, og ikke funnet noe. ble de produsert i den diameteren i fargene gullskrift og rød rundt? mvh Thomas Er disse i denne linken på min tråd?. Ruller ned, så se du bilder. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... &start=165 der er de ja! er det 71mm? Her er linken http://www.purems.com/Products/BBSCENTE ... enter-Caps ligger under BMW-series-wheel-center caps Men hvis du har problem med å passe på felgen. Du kan gjøres som meg på BMW BBS felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Auto Grip AS skaffer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merali Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 takk! skal ha det i bakhodet ihværtfall, vil helst slipppe å bygge om egentlig. får se ann! Auto Grip AS skaffer. han som holder på med det har ferie i tre uker! noen som vet om fler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå