Rabies Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Da blir det henting av "ny" bil så fort det er klargjort for den i garasjen. Denne var i mitt eie i ca 3 år før den ble solgt, men kjøperen får ikke rota seg til å få den på veien, så da henter jeg den og gjør det selv. Dette er da en 94 mod E36 316 compact som har gjennomgått omfattende mishandling med undertegnede som sjåfør i noen år, så den gleder seg nok til å komme hjem igjen. Litt info: Motor: M43B16 aka strikkmotor Farge: 328/3 Violettrot II Originalt utstyr: Nada. Ribba edition. Mods: Senket 40/30 på cobra fjærer og dempere (skal byttes ut med justerbart når jeg får hentet den) 17" M-contour (ja sondre, de jeg kjøpte av deg:P. Skal legges 205 40 17 på disse da det er ballongdekk på atm. Simons eksos fra cat og bakover. K&N Filter. Standard sort interiør med beige sport skinnstoler. Planer: EU.godkjenning Lakke felger i gull med polert kant. Oransje blinklys rundt hele. Gul lamin-X på lyktelinser og gule grøftelys. 100% knesenk. Motoren skal få være som den er enn så lenge da den er pålitelig og jeg ikke trenger racerbil nå i første omgang. Blir det aktuellt med motorbytte så trøs det i en M42 eller M44, og nå som jeg har kjøpt hus med garasje så er det jo mulig at jeg faktisk får gjort deg også Eneste bildet jeg kunne finne av den på dataen nå. Fra Suleskaret om noen lurte:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Siden grompacten fortsatt står i stavanger får jeg slenge ut et bilde av verksted-delen av garasjen. Resten er ikke presentabelt enda mangler litt hyller og noe utstyr, men er da en god oppgradering fra grusplass under åpen himmel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå