Gå til innhold

18" Gateslicks Toyo R888


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Har to stk slitte 255 35 18 som går MINST en hel dag på rudskogen. og to stk som er så godt som nye, ser bare brukt ut. men måler like mye som nye.

alle 4 dekka 4800,- evt 4400 for de to "nye" og 600 for de to slitte. nypris pr stk er 3100,-

har å to stk 225 40 18" r888 som er slitte men funker en dag på bane. er litt skeivslitte men ingen prob å bruke de. 400,-

har dekkomlegger og avball maskin, legg på 100,- pr dekk og de kan leveres ferdig mont/ball.

5000,- for 6 dekka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to stk slitte 255 35 18 som går MINST en hel dag på rudskogen. og to stk som er så godt som nye, ser bare brukt ut. men måler like mye som nye.

alle 4 dekka 4800,- evt 4400 for de to "nye" og 600 for de to slitte. nypris pr stk er 3100,-

har å to stk 225 40 18" r888 som er slitte men funker en dag på bane. er litt skeivslitte men ingen prob å bruke de. 400,-

har dekkomlegger og avball maskin, legg på 100,- pr dekk og de kan leveres ferdig mont/ball.

5000,- for 6 dekka

de 225 dekkene, hvor slitte er de ? tenkte å prøve noe sånt på drift bilen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av de 225 40. Ene er veldig bra, det andre holder en hel dag. Kjører du med orginal camber funker de knall. Jeg har kjørt med 3,5 grader og det er for mye på min bil.

ne6n5uwukblwkz7ztz7b.jpg

Bilde av de to 255 35, de holder to dager på banen om man ikke skal drifte da:)

ep0a7p6cmsjotbtodv9h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de går glatt igjennom på bmwccn sitt og trackday sitt. men siden du er redd for det, kan du legge de på etter teknisk som de fleste gjør. De fleste kommer på gatedekk og legger om til bane hjul!:) men ser ut til at disse blir spinne dekk om ingen handler. de ryker mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...