|Ole| Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Bilen min går berre på 5 av 6 sylindre, har sjekka følgende: Att det er gnist på sylinderen. Har skfita plugg 2 ganger. Har skifta tennplugg kabel. Har sjekka komp. Begge vippe armer er inntakt. Når eg tar ut pluggen er den våt men HEILT rein...Er ikkje antydning til forbrenning... ( sylinder 1 ) Har ikkje vert borti lignende, kan det vere sprutet som kødde seg? Kjøre Autronic SM4, i tilegg til dette har vifta begynt å gå konstant. ( Før sylinder slutta å tenne gjekk motor på 6 av og til, ingen faste tider. Virka som om turbo trykk blåste ut gnist ) Takker på forhånd. MVH Ole Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 ......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Denne kan slettes, har funne feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Bra. Hva var feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Hoho, man kan no sei att eg har hatt flaks da justerings boltene på kam drevet hadde løsna Heilt sikkert etter ein bom giring i helga på gatebil, skulle i 5 men havna i 3. Sjølv om eg var kjapp så gjorde det utslag Meget glad i lav komp kan man sei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Og der går bilen kunn på 5 igjen, skifta plugg og den er VÅT men ikkje antydning til svart...forbrenning skjer rett og slett ikkje... Haller meir og meir mot ein ventil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 hva var problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 (endret) hva var problemet? hvis du leser inlegg nr 5 så åpenbarer det seg et veldig krypisk og godt skjult svar i teksten der Endret August 31, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Problemet var att kam drev løsna i tillegg til att kilen på veiva knakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå