Gå til innhold

Jakten på den "gode lyd"


Anbefalte innlegg

Jeg har som så H/K originalt anlegg i min bmw... Hadde store forhåpninger da jeg kjøpte bilen, men det var aldeles ikke noe særlig, i tillegg høres noen elementer sprengt ut, begge mellomtoner fremme er null lyd av og får heller ikke noe lyd fra hatthyllen.

Har søkt mye rundt omkring, som jeg har forstått er det "liten" plass å leke seg med, er ikke så erfarn at jeg vil ombygge i dørene mine! :S

Egen forsterker med delefilter eksternt er ikke noe problem, men hvilket høytalere er det å få tak i?

Har ikke original hovedenhet, men en pioneer til 6500kr, som vist nok skulle være bra, men er så fæl lyd at jeg blir irritert, lenkter etter original anlegget til en gammel focus, da er det jo noe galt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra spiller, den beste under 10 000kr. Forutsetter at man vet hvordan man skal bruke den.

Skal innrømme at den var noe mere avansert en det jeg er vant til, men har bruksanvisning jeg skal prøve ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jo noe du kan vurdere:) http://www.dynabel.no/Shop/Product/Alpi ... ett/AL6206

Og hvis du får inn denne som mellomtone, så burde du ha en vellåtende bil igjen.

Er nok ikke mye jobb å få inn disse høyttalerne, selvom det er litt spesielle størrelser originalt (6,25" midbass, 2,5" mellomtone og 1" diskant). Får vel overganger til det meste i dag, spør etter det der du handler bilstereo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra spiller, den beste under 10 000kr. Forutsetter at man vet hvordan man skal bruke den.

Skal vel sies at du får 99rs for under 10000kr også.. 88RS er en bra spiller bortsett fra dårlig ipod styring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en del rundt på litt lettere løsninger, noen som har erfaring eller kjenner til denne pakken? http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... ies-Sedan/

Er vist et selskap som spesialiserer seg på forbedre BMW bilstereo om jeg ikke tar feil, dette skal være "plug and play" Med alle 10 høytalere til H/K, kan få med 6*9 sub og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...