Ev1 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Heisann Har nettopp montert i ny radiator i en 520 e39 97 modell. Alt ser ut til å være tett, men jeg får ikke luftet ut systemet. Noen som vet om bilen MÅ være helt kald når jeg lufter? Har prøvd litt, men motoren var ikke helt kald da jeg begynte. Har fått fylt på ekspansjonstanken og åpnet lufteskruen, men etter 25 - 45 sek begynner nivået i ekspansjonstanken og stige, slik at det renner over (nokså mye).. Skrur jeg igjen lokket stiger temperaturen etter 1 min. Dersom jeg åpner lufteskruen da, står dampen i været, men tempen synker til riktig nivå, men det kommer ikke kjølevæske ut av lufteskruen, men bare damp. Noen forslag til hva det kan være? Alle forslag mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Motoren må være ved driftstemperatur ved lufting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Ikke hør på han. Du lufter helt feil. Ligger veileder her på forumet et sted. Av "Fliid" Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 viewtopic.php?f=1&t=105814 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ev1 Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Fungerte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå