Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

Kan da ikke tro det blir noe feil av det? er bare å klippe, lodde og bruke krympeslanger, så skal det bli så godt som nytt det ;)

Håper det! ellers kan jeg få tak i ett komplett venstrestyrt ledningsnett for 4000, men dyrt a gitt :P

[ Bilde ]

eg kjøpte et komplett ledningsnett fra m5 så eg fikk de kontaktene eg trengte når eg sku ha det i e34en. kjøpte på koed, kostet meg 1300kr. kan gi bud på delene hvis du ikke visste det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke tro det blir noe feil av det? er bare å klippe, lodde og bruke krympeslanger, så skal det bli så godt som nytt det ;)

Håper det! ellers kan jeg få tak i ett komplett venstrestyrt ledningsnett for 4000, men dyrt a gitt :P

[ Bilde ]

eg kjøpte et komplett ledningsnett fra m5 så eg fikk de kontaktene eg trengte når eg sku ha det i e34en. kjøpte på koed, kostet meg 1300kr. kan gi bud på delene hvis du ikke visste det da.

Jepp :) jeg ringte dit i ste, så fortalte dem det.. er faktisk drittlei ledningene å drittlei av å stå fast nå, så tror jeg bare kjøper det. :-) Men lurer på om jeg kan bruke travers fra 535? noen som vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Samme tenkte jeg når jeg var "ferdig" med 540en.

Kan være jeg ryker på en høyrestyrt m3 e46 i framtiden. litt mindre forskjeller på 6erne.

Sant det.. det blir nok m3 e46 jeg skal bygge neste gang det blir noe :-)

Må få istand e30 touringen min også, tenkte på å sette i en 1.9 tdi motor ellerno å bruke som bruksbil :-D

Ganske kurrant å bygge e34 M3 som er høyrestyrt å.. ledningsnettet innvendig skal visst være ganske så likt som i 320, bare noe styreenheter som må byttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da har jeg vært på Ebay å fikk trykt på noe greier så jeg fikk kjøpt travers der, så det er vell her om en måned ellerno.. :-P

De hadde ikke til m5 på koed..

Men får ledningsnettet i dag eller i morgen, så da får jeg litt å drive med! men regner med at det skal gå ganske så greit når det er til riktig side! Om jeg ikke får det i dag blir det å rette kanaler å slipe ferdig bilen utvendig.

I morgen stikker jeg å kjøper bremserør, bensinrør og det som trengs til å få lagt det opp så jeg får det klart å ferdig i hælja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke vær for kjapp nå da! må jo få sett litt mer enn komplett bil til uka :P

haha :P må uansett vente en stund før jeg får delene fra America, så du får nok se mer enn en komplett bil.:-)

Jaja, da har jeg vært på Ebay å fikk trykt på noe greier så jeg fikk kjøpt travers der, så det er vell her om en måned ellerno.. :-P

De hadde ikke til m5 på koed..

Har du ikke sjekka hos http://www.gsbildeler.no ...?

Ja, har sjekka der å.. de hadde ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke vær for kjapp nå da! må jo få sett litt mer enn komplett bil til uka :P

haha :P må uansett vente en stund før jeg får delene fra America, så du får nok se mer enn en komplett bil.:-)

Jaja, da har jeg vært på Ebay å fikk trykt på noe greier så jeg fikk kjøpt travers der, så det er vell her om en måned ellerno.. :-P

De hadde ikke til m5 på koed..

Har du ikke sjekka hos http://www.gsbildeler.no ...?

Ja, har sjekka der å.. de hadde ikke.

Har ikke en travers liggende han her da, synes stadig han annonserer M5 deler og motor

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=36273141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...