Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

de felgene vil jeg prøve på bilen min! :D

skulle gjerne visst hvor dreneringen går videre nederst der og ut.. for det er sperra nedover det hullet på min :S :(

Skal se på det når jeg tar ut ruta å framskjermene :-)

Kom å prøv dem i hælja da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok helt an på hvordan utstyrslisten er spesifisert.

De fleste orginale bilene har jo det ovale speilet.

ifølge m5board er det di bilene med mindre utstyr som har det ovale ja RS,,, har sjekket med gs også som sier att de med mest utstyr har det 4 kanta speilet pga att det ovale ikke blir levert med dette utstyret,,,men hva vet jeg da,,,,har vertfall sjekket att min har orginalt med standard...men vurderer å bytte d ut likevell da det ovale ser bedre ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok helt an på hvordan utstyrslisten er spesifisert.

De fleste orginale bilene har jo det ovale speilet.

ifølge m5board er det di bilene med mindre utstyr som har det ovale ja RS,,, har sjekket med gs også som sier att de med mest utstyr har det 4 kanta speilet pga att det ovale ikke blir levert med dette utstyret,,,men hva vet jeg da,,,,har vertfall sjekket att min har orginalt med standard...men vurderer å bytte d ut likevell da det ovale ser bedre ut:)

mm, jeg har jo det meste av utstyr, bortsett fra største skjermen i dash og skinn dash. ellers har jeg alt annet tror jeg, dobble ruter, nedfellbare bakseter, glassluke. eljusterbart ratt.. Det ovale speilet er finest syns jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...