Gå til innhold

S:Orginalt MK IV 16:9 Navi til E39 (gi bud)


Jay-O
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå kjøpt meg Dynavin spiller til min E39, og selger alt org navi stæsjet.


  • [*:22d0389t]Mk IV Navi enhet
    [*:22d0389t]16:9 Headunit (med 1 død/grønn piksel)
    [*:22d0389t]BM54 radiomodul
    [*:22d0389t]Tlf enhet med BT
    [*:22d0389t]Cd veksler.

Kanskje og fullt ledningsnett til bagasjerommet på en Touring (kommer ann på hvor mye jeg røsker ut).

The catch: Jeg vet ikke hva som feiler anlegget. Noe feiler det ihvertfall, men jeg finner ikke utav det. Vet ikke om det er ledningene som er FUBAR eller kanskje den Bm54'en eller hva.

Symptomene:


  • [*:22d0389t]Video på skjermen faller ut, oftere og oftere, mistenker dårlig kontakt, da dette virker som om det har sammenheng med vibrasjoner/humper. Lyd "fungerer" for det om, se under for mer info.
    [*:22d0389t]lyden kan ikke skrus helt ned, da er det som om noen har satt på maks gain, det skurrer. Også når autovolum skrur ned... Veldig irriterende å måtte ha radioen på så høyt. Vet ikke om dette gjelder CD fordi... Se under... Navi prat fungerer utmerket, ingen skurring der, derfor jeg mistenker BM54'en.
    [*:22d0389t]CD veksleren tar ikke CD'er - dvs at den "ruller" ikke gjennom cd'ene engang, og plukker ikke og drar inn plater. Kontakt er det, for den skjønner at CD veksleren er der, bare at den tror alle slot'ene er "No disc".
    [*:22d0389t]har ikke testet tlf, vet ikke om det virker.
    [*:22d0389t]Det er blitt lastet opp en dårlig FW, anbefaler å oppgradere til org programmvare/FW... Engelsk språk er dårlig tysk... Ser ut som om noen tullet for mye med språkinnstillingene da de laget "custom" FW og lastet det opp. Enkel sak om man har gjort det før, evt så finnes det info på nett om dette.

Vet ikke hva jeg skal ta for dette, da jeg ikke kan gå god for at det virker skikkelig. Kanskje noen kan gi meg en pekepinn om hva som feiler anlegget, og evt om det lar seg reparere?

Bilder av alt kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går selv med planer om å skifte ut buisness spilleren min, men jeg klarer ærlig talt ikke å se verdien i dette? eller at noen skal tenke seg å bruke tid og penger på å montere noe som av en eller annen årsak ikke virker slik det skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går selv med planer om å skifte ut buisness spilleren min, men jeg klarer ærlig talt ikke å se verdien i dette? eller at noen skal tenke seg å bruke tid og penger på å montere noe som av en eller annen årsak ikke virker slik det skal?

Derfor jeg skal teste i en bil som allerede har fungerende Navi, del for del, for å finne ut om det var ledningsnettet som var FUBAR (noe jeg tror, for det så noe helt forjævligt ut, med masse slitemerker og knekker i det). Så selger jeg sikkert del for del av det som jeg vet virker, til de som har (ufungerende) deler selv og vil ha orginalt, og kasserer resten.

F.eks, så vet jeg at selve Navi DVD enheten virker, for den laster opp kart og viser video, men kablene til HU så ikke ut, og derfor tror jeg det datt ut under vibrering/humper. Samme gjelder selve HU og.

Men alt dette får jeg snart funnet utav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...