Gå til innhold

Hvor kan man bestille Bolter og Muttrer til Bakstilling E36?


Pidi
 Share

Anbefalte innlegg

God Kveld

Skulle skru ut Bolten som vist på bildet under i dag.

ct8ic97n9ab83xwm86l3.jpg

Da jeg trodde den hadde løsnet litt, knakk den på mutter siden og spratt ut :( Typisk min uflaks første gang jeg prøver å fikse noe selv :(

Så da lurer jeg på hvor jeg kan få bestilt en slik bolt med skive og mutter?

Leitet litt på Koed, Biltema og GSBildeler. Fant ingenting (kan ha leitet under feil kategori...).

Eller må dette bestilles oss nærmeste BMW Forhandler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har nok sett under feil kategori hos GS, for de har dem. Gå inn på nettbutikken og skriv inn din biltype på toppen av siden. Så velger du "Service/slitedeler" og får frem nye valg til venstre i bildet, velg så "Bakstilling" og så velg "Delekatalog ETK", da finner du det du ser etter på tredje siste bildet fra bunnen, bilde nr. 10. Delen du ser etter er en eksenterbolt, nr. 10 på bildet. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har nok sett under feil kategori hos GS, for de har dem. Gå inn på nettbutikken og skriv inn din biltype på toppen av siden. Så velger du "Service/slitedeler" og får frem nye valg til venstre i bildet, velg så "Bakstilling" og så velg "Delekatalog ETK", da finner du det du ser etter på tredje siste bildet fra bunnen, bilde nr. 10. Delen du ser etter er en eksenterbolt, nr. 10 på bildet. Lykke til:-)
Fant ut av dette senere :P
Ring og si du skal ha bolten og mutteren til camberstaget bak. Den ytterst mot skiven.

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /11739.gif

Nr. 10,11 og 12

Så ordner det seg ;)

Ringte BMW Forhandler i området og ba dem sette av til i morgen.

Men takker for hjelpen :)

Et spørsmål på siden:

Noen som vet hvordan man får Høyre og Venstre Driv Aksel på plass? Bare til å dytte / hamre den inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle du ha bolten ut=? hvordan fikk du ann ut min sitter så **** fast noen triks?

Andreas

Skulle ha den ut for å få bærebroa ut til en presse for å få ut navet og kulelageret :)

La et godt lag med wd-40 og lot det stå en stund (begge sider).

Fikk en kompis til å holde igjen bolten mens jeg skrudde ut mutteren.

Da vi trodde den hadde løsnet, knakk den og vi hamret ut bolten ved hjelp av en tynn forlenger til en skralle jeg har.

Brukte dette verktøyet fra Biltema:

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Pipe--og-Nokkelverktoy/Momentnokler/Momentnokkel-70-350-NM-10255/

Beklager hvis svaret kom sent :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...