Blaster Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Heisann, vurderer og selge e34n min i deler. Bilen er i helt ok stand, ny powerflex på hele understellet helt nytt supersport senkesett 60/35, med tuv. sorte hella lykter bak m5 sideskjørt mtech 2 ratt komplett m5 interiør, veldig bra stand komplett m20b25 motor, står i bil enda kan både prøves og hørest. motoren fungerer veldig bra! kom med bud Mvh
Blaster Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Skrevet Juli 19, 2012 har og ett sett med Rondell D58 8.5 og 10x18" felgene er i helt ok stand. legger ut bilder av de senere i dag
Vegardb17 Skrevet Juli 21, 2012 Skrevet Juli 21, 2012 Denne som sto på fergekaia på Vestnes i et par uker?? Hvor mye for interiøret?
KJF Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Heisann, vurderer og selge e34n min i deler.Bilen er i helt ok stand, ny powerflex på hele understellet helt nytt supersport senkesett 60/35, med tuv. sorte hella lykter bak m5 sideskjørt mtech 2 ratt komplett m5 interiør, veldig bra stand komplett m20b25 motor, står i bil enda kan både prøves og hørest. motoren fungerer veldig bra! Kom med mud Mvh Jeg er interessert i motor og gir, hvis det går an og hive motoren i en bil som har m20b20 motor uten store modifikasjoner hvor mye skal du ha ca?
Blaster Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 Denne som sto på fergekaia på Vestnes i et par uker?? Hvor mye for interiøret? Denne som sto på vestnes ja. tenkte meg rundt 7 tusen for interiøret da det er i veldig bra stand
Blaster Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 Heisann, vurderer og selge e34n min i deler.Bilen er i helt ok stand, ny powerflex på hele understellet helt nytt supersport senkesett 60/35, med tuv. sorte hella lykter bak m5 sideskjørt mtech 2 ratt komplett m5 interiør, veldig bra stand komplett m20b25 motor, står i bil enda kan både prøves og hørest. motoren fungerer veldig bra! Kom med mud Mvh Jeg er interessert i motor og gir, hvis det går an og hive motoren i en bil som har m20b20 motor uten store modifikasjoner hvor mye skal du ha ca? skal ikke være noe problem det, 6 tusen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå