hypah Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 1400 inkl frakt så tar jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 hvor går d evt å møte deg ? sandens- stavanger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 hvor går d evt å møte deg ? sandens- stavanger ? Jeg skal forbi gjennom sandnes å stavanger 16. aug ellerno. kan ta en med til deg da? Mvh Leif Harald 1400 inkl frakt så tar jeg den. 1400 + frakt mr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 har du den enda da så kan du sikkert det men koster ikke så mye ny heller lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Denne er helt ny innpakket å alt. Jeg selger disse nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 har du komplett sett da ? tenkte mer på at du må bare selge den. da det er mange billige på nette fortiden mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 har du komplett sett da ? tenkte mer på at du må bare selge den. da det er mange billige på nette fortiden mvh forsto ikke helt det, er det mange nye billigere på nettet? sikker på at det ikke er mine annonser på finn.no du ser på da? Jeg har komplett front ja, å har komplett sett med bakfanger, sidesjørt å front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Pris på det? Har du diffuser til org bakfanger og? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Pris på det? Har du diffuser til org bakfanger og?Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Har ikke det inne, men det kommer i begynnelsen på aug nå. Kan gi deg et tilbud på front, diffuser å sidesjørt om du skal ha det også Send PM om du er intrisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Kor mykje tar du for ein bakfanger Leif? Må bytta ut den stygge Rieger fangeren så fulgte med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Kor mykje tar du for ein bakfanger Leif? Må bytta ut den stygge Rieger fangeren så fulgte med bilen! 2000,- må vel var ein bra pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 forsatt forbi stavanger sandens den 16 ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Ja jeg var forbi, men var på tur dn 16. når du skreiv desverre. Men skal en tur til stavanger om 3 uker da om du er intrisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå