thomashm5 Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Selger nå mine felger som bare ligger å støver da jeg har aaaalt for mange sett liggende.M3 orginale sett:Motorsport (1 stk løse felg i MEGET bra stand): 500Doublespoke (bra stand!!) 2.000Uorginale sett:18" Zito: 3500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer-1 Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Boss felgene: dekka, utslitt? Gamle? AC kopi: samme her, er dekka bra? Er noen av felgene kantkjørte eller skjeve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Boss felgene: dekka, utslitt? Gamle?AC kopi: samme her, er dekka bra? Er noen av felgene kantkjørte eller skjeve? De har fra ok til bra dekk mener jeg å huske. Noen av de er faktisk veldig bra. Ja, de er kantkjørte men er runde=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer-1 Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Hvor er du holder til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Hvor er du holder til? Strömstad holder jeg til. 15 min fra grensen til østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 OPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå