kortsluttning Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Bilen er org M-teck inv/utv, 190000km, svart el sportsinterør med varme, sort taktrekk. Planer fremover: -På utkikk etter motor og bremser fra 330ci. (plug&play) -Annbefalinger til m3 speil? Kjøpt originale med autofold av bmwrob:) -Hva syns dere om å lakke gitteret i fronten svart, og sette på svarte nyrer? -Xenon look i grøftelys også, fargen er vel 4000k originalt mener jeg å huske?
kortsluttning Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Fant ut at det var best å kjøpe alt org, sort taktrekk, org senka, mtech osv... blir fort jalla og mye dyrere å bygge om selv:)
speedtouch01 Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 anbefaler ac-schnitzer speila. krever litt fikling for å få flytta over speilmekanismen. Men di er helt klart mye finere og smalere enn m3 speil
kortsluttning Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Da har jeg handla inn m3 speil:) Skal bli artig å prøve å koble opp autofold!
kortsluttning Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Justere vinkel på speilet fungerer, men de står inne pga autofold ikke programert enda tror jeg?
M|Fjeld Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Utrolig pen e46 dette her! Ser fram til kommende updates
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå