Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Noen her som har erfaring med en kodelås på 530 1999 modell? Går ikke ann å starte bilen uten koden...

Radioen fungerer som den skal, å det gjør igrunn alt annet og. Er bare det å få bilen startet som er problemet!

Skrevet

ok, så jeg fant ut hvordan jeg skulle restarte den! måtte ta av plussen på batteriet, vente i 2 minutt, så ta den på igjen. Alarmen kom da på, men jeg skrudde den av med engang. Skal jeg heller la den stå på?

Så etter det satt jeg meg inn å satte nøkkelen på det første hakket (1) og så kom det opp det samme som før, bare at nå sto det noe nedenfor CODE: "Emerg.deact. wait: 9:59 min"

men så teller den ikke ned... den står bare på 9:59 hele tiden.

Prøvde den samme prosedyren om igjen, uten lykke. Prøvde også flere nøkkler, men det funket heller ikke...

Håper på svar!

Skrevet

Putta nøkkelen i å skrudde tenningen rundt som vanlig :)

Ååh, så bra jeg tok plussen av rett før jeg gidde opp da! Har sikkert stått uten strøm i 1 time nå, skal gå å prøve å se om det funker. Takk!

Skrevet

prøvde det samme igjen nå, etter den hadde stått i ca en time uten plusspolen på. samme problemet...

kan det være at den sto for lenge uten? Noe jeg må gjøre inne i bilen?

Skrevet

Er ikke noe poeng i og vente lenge. Kan bare ta av plusspolen og vri på tenning så tømmer du hele bilen for strøm med en gang

Skrevet

prøvde det å tømme bilen for strøm, fortsatt fryst på 9:59.

noen andre som har noen ideer her? kanskje la alarmen stå å gå etter jeg tar på plusspolen igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...