Christer Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Tenkte jeg skulle hive ut noen bilder av banebilen min ikke kan jeg kjøre, men prøver så godt jeg kan med utstyret jeg har takk til Mysild for de fleste av bildene Specs: S50b32 Zf gearkasse fra m3 3l Komplett understell fra 3l Sveiset sperre 15 raders oljekjøler Aluradiator Sachs sinter lammell og trykkplate Mk motorsport eksos Walbro 255 bensinpumpe Fk coilovers Powerflex/alu foringer i alt E46 bærearmer samt uniball styrekuler ( ikke montert enda) Godkjent bur/stoler/seler i hennhold til semi pro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Artig vri med de skjermbreddera, men du burde få lakkert den i en litt freshere farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 vel den ser ut som tja en driftebil ikke veldig pen, lakken er fra bilen er ny så den skal lakkes i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 #Liker.. samme skjermbreddere som eg hadde tenkt meg, bestilt hos ireland engineering ?? noe mer spec på bilen da ?mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 er vel 2002 breddere fra ireland ja, er en 3.2 m3 motor, 3 liter understell og kasse, sveist sperre og fk coilovers, bur osv(har vognlisens i semipro ) . Enkelt og greit, virker til å holde greit kjørte opp 130 liter bensin op gatebil i helga uten å gjøre annet enn å bytte dekk så er holdbart, alt for daut. men holdbart i det minste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Tøft, har lyst itl å fikse en banebil selv. Alltid hatt lyst til å drive med drifting. Gøy å se at det finnes de som ikke har 600hhk også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Minuset med lite hester er at satsinga blir derretter så kun flat pedal som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 rart det ikke funker bedre da, har du krengestag, tror jeg det skal hjelpe mye, både foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Tøff bil med de bredderne! Rudskogen er vel en forholdsvis rask bane, så blir vel fort litt lite med hester hvis du skal drifte sammenhengende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 rart det ikke funker bedre da, har du krengestag, tror jeg det skal hjelpe mye, både foran og bak M3 3.2 er desverre for daut for en bane som rudskogen hvis man skal herje skikkelig, skal forske litt på utveksling får å se om det hjelper, bilen er fin å sladde med på mindre baner så oppsett er tålig greit, må ha balls på rudskogen med denne motoren i allefall, drar i brekket veeeldig langt ute på 4 gir ned angsten for å holde suget oppover:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Grom bil!! likte stuket:D Og ser ut som du satser friskt noe filmer av deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Takker, vet ikke har ikke sett etter, kompis holder på med en go pro film så kan jo hende det dukker opp noe, har ett lite klipp fra e30meet foren liten måned siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 ett par bilder fra i dag, har ikke vasket bilen etter gatebil så er ikke så veeldig rein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Da var vognlisens og årskontroll tatt så nå kan man kjøre konkuranser og mangler bare e46 bærearmer og nye hull i spindlene samt 3.64 utveksling så burde den funke greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå