Gå til innhold

s38b36 får ikje opp turtalle. bare putrer å smeller :(


morten325i
 Share

Anbefalte innlegg

hei...plages med min s38b36 motor

motoren starter avatil..men nor den starter så går den på 500 omdreininger.. vist jeg gir gass så putter den bare..må gi full gass for å få turtalle opp..men bare avatil den kommer opp..står bare å skyter å smeller.... dette skjedde under kjøring...kjørte fra jobb å 500meter så stoppet den... motoren får bensin å gnist..har byttet plugger..gammel pluggene har helt svarte...

prøvde å slepe bilen igang her om dagen.då skyter den bare..en kompis så bak meg å sa at det kom flammer ut å brant i bakpotten ::/

noen som har forslag hva jeg burde skjekke??

topp pkaingen som kan være gåen? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har prøvd litt må...har byttet tps sensor..ingen forskjel. koblet lmm av..men merker lite forskjel der å..

nor jeg får opp turtalle så ryker den sikkli svar røyk..virker som det er noe som presser imot slik den ikje får opp turtalle... andre forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti noe av det samme på en b38, og det var lmm. Ta den opp å sjekk.

Det er ikke noe garanti å bare ta av stikket for å sjekke om den virker eller ei.

Symptomene kan være akkurat like selv om du drar ut stikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du sider noe der... skal ta den av å se på den... men den har kjørt litt trykk i kjølesysteme så har en liten annelse om det kan vær pakingen..men med den gåen så skal d ikje komme så veldi mye svart røyk..er veldi mye uforbrent bensin i eksosannlegge så... tok en komp test på den nå..å på de 3 bakereste sylindrene vist mindre komprisjon enn de første... veldi surt iafall :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...