Henryk Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Vell, da er det vell på tide at jeg får lage meg en egen tråd så jeg kan få samlet bildene mine. Har til nå hatt 5 Bimmere, så er vel på tide Kan kort fortelle om denne bilen, kjøpte denne av en her på forumet til en pris jeg ble fornøyd med. Dette var ingen `tøff`bil når jeg hentet den, men derimot helt original og pen shadowline med en hel del utstyr. Dette er en 2001 E39 520ia med 2.2 170 hk(Facelift) Det jeg var ute etter når jeg skulle ha meg ny E39 nå var en god servicebok, automat og litt større motor. Denne bilen har vel blitt et prosjekt for meg og ting går stadig framover, har hatt den i ca 4 uker nå og på den tiden har jeg fått gjort følgende: -Proffsota ruter. -M leppe på koffert. -Nye 18"M hjul med helt nye dekk. -Nye stoffmatter. -Led angeleyes pærer. -M ratt med multifunksjon. Planer framover er: Komplett M-pakke (Har bestilt) Svarte nyrer. Dynavin spiller. Mulig nye felger igjen. Blir lakkering av bilen i midten av August, da skal den bli strøken. Nye interiør lister. Slik så den ut når jeg hentet den. Nye felger M-leppe og sota ruter. Gamle e39n som jeg savner veldig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Du glemte framrutene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Hehei. Det er underveis! Men filmen jeg fikk til framrutene var ikke bra nok tilpasset, så skal bli tatt så fort så mulig igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Da var komplett m-pakke motatt har også fått satt i originalt multifunksjon M5 ratt som er helt strøkent. Har også byttet ut innvendig lister til "børsta stål" gråe lister. Var på høy tid og bytte ut den innvendig regnskogen! Så nå går jeg og venter på lakkering og montering av deler! Svart facelift grill skal også på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Da begynner interiøret mitt og ligne noe, fått satt i M5 ratt, byttet lister og girkule. Ble veldig fornøyd! Nå mangler bare Dynavin innvendig. noen som har erfaring med Dynavin d99? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Erfaringer med Dynavin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Nå begynner snart demontering for lakkering og ny m pakke og div andre småtterier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Vurderer og bytte di 18 m felgne jeg har mot disse 19 Gs felgene. Hva syntes bimmer folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 For en respons!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Kjør på! De var kule og hjelper deg nok å fylle hjulbuene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Kjør på! De var kule og hjelper deg nok å fylle hjulbuene ! x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Takk for innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå