StaLe30 Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Hei! Har ett sett med 17 og 18" futura jeg skal selge..uten dekk.. info 17": -Pris: Bud over 15.000,- -5x120 -Sentera er ulakkert men ferdig pusset(farge kan velges) -Nye chromebolter i eske -De er 8,5" foran ET13 med 2.5" polerte ytterbaner og 9,5" ET13 bak med 3" polerte ytterbaner. Har ikke tatt noe særlig bilde av dem, da de er splittet og ligger i biter, ytterbanene fremme er kjøpt av felgen-garage, ytterbanene bak har jeg polert selv , ikke det at det er noe dårligere her er hvertfall slike de BLIR om man skulle ønske sølvfarge.. Her er ett bilde av den rett etter jeg fikk dem hjem å polerte en bane, nå er de ferdig pusset klare for lakk +++++ Illustrasjonsbilde: Info 18": -Pris: 20.000,- -De er også 5x120 -8,5" ET13 og 10" ET19 -2,5" ytterbaner fremme og 3" bak -Nye chromebolter i eske -Nyrestarurerte, sølvlakkerte senter og polerte baner. Illustrasjonsbilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kayjessen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 hei.passer 18¨ på en e36 1994 modell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 18" er ifølge selger solgt:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå