yngve_bmw Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Hei, jeg har en '96 316i. Når jeg kjører kan alle instrumentene plutselig gå til null, i tillegg slukner belysningen i instrumentpanelet. Dette virker som om det skjer helt plutselig og alt går samtidig. Like plutselig som det forsvant kommer det tilbake. Avogtil tar det noen sekunder, andre ganger kan det ta bortimot en time. Er det noen som vet hva som kan være galt her? EDIT: Når belysningen i instrumentpanelet slukner, er det ingen problem med resten av belysningen i bilen. EDIT: Det kan virke som om feilen ofte kommer når jeg bruker blinklyset, men er ikke sikker på om det er tilfeldig eller har noen sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 :Bump: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Ingen som hvet va dette kan være, eller har hatt lignende problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 er noen e36 er med det problemet. er bare og koble de ifra og koble til igjen. skyldes dårlig kontakt i koblingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Blåser liv i tråden igjen. Jeg gikk over kontaktene, men problemet er der fortsatt. Kan det være selve instrumentpanelet er gåent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå