Gå til innhold

bmw e36 orginal m3 3 liter selges. 145000,-


JENSCHR
 Share

Anbefalte innlegg

orginal m3 selges,3 liter bilen er i meget bra stand, svart skinn, komplett service hefte, nye BBS felger 8,5 forran å 9 bak. er valset litt i buene bak, (ingen rust eller noe tegn til det) bilstein coilovers men hardhet justering, er byttet bunn banne pakning å da var det ingen avleiringer i bunn panne etter dårlig service, er nye 3,2 liters bremser på bilen forran å bak, samt bremsebånd, er nylig bytter olje (10-60 agip racing) å filter, ingen slitasje i seter fra ut å inn stigning,

er noe små steinsprut i front fanger, i værste fall er det lakkerign av den.

skal bli utført en 4 hjulskontroll til uka, å bytte topp deksel pakning, øliten lekk,¨

bilen har gått 278000, derfor denne prisen. vis spørsmål eller noe, bare ring eller send pm..

jens christian 91649898

vis det skal sjekkes heftesler eller ect, så er det nytt skilt nummer, nye er lj47362 (gamle aj 61242)

8cay9jue1onf8ijaxgj6.jpg

i7rw9s6cbotkj8mcrx56.jpg

7e9gp5d5je08jp1867wl.jpg

p1d185215lbb2va5hk9s.jpg

whljw40byom4ghle8h5h.jpg

2ikupes120z29uizk38c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være intrisert i å bytte i en MGF anniversary edition 75? Det er nummer 47 av 2000 produserte. Den er finere enn noen andre på finn.no. Den har hardtop, veltebøyler, isolert softtop. 8 nye dekk på alu felg. Aircon. Service historikk. Kilometer stand 88. 000 km.Årsmodell 1999. Sommerkjørt. Sølv farget med rødt skinn.

Bilen er god å kjøre og gøy å kjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være intrisert i å bytte i en MGF anniversary edition 75? Det er nummer 47 av 2000 produserte. Den er finere enn noen andre på finn.no. Den har hardtop, veltebøyler, isolert softtop. 8 nye dekk på alu felg. Aircon. Service historikk. Kilometer stand 88. 000 km.Årsmodell 1999. Sommerkjørt. Sølv farget med rødt skinn.

Bilen er god å kjøre og gøy å kjøre:)

jeg trur nok jeg må holde meg til gammel tysker:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være intrisert i å bytte i en MGF anniversary edition 75? Det er nummer 47 av 2000 produserte. Den er finere enn noen andre på finn.no. Den har hardtop, veltebøyler, isolert softtop. 8 nye dekk på alu felg. Aircon. Service historikk. Kilometer stand 88. 000 km.Årsmodell 1999. Sommerkjørt. Sølv farget med rødt skinn.

Bilen er god å kjøre og gøy å kjøre:)

jeg trur nok jeg må holde meg til gammel tysker:;)

Bytte i denne viewtopic.php?f=39&t=233101

Men er kanskje for like? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...