Bogen. Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Bilen er en 83 mod 320i med skilter. eu-godkjent til 09/2013. Årsavgift betalt, veteran fra og med nyttår, så aldri mer dyr årsavgift på denne. Ikke godkjent med motor. Med alt som jeg skriver "nytt" på i annonsen, så er dette nytt i løpet av siste 0-5år. Bilen er brukt veldig lite i denne perioden. Jeg har eid denne bilen siden 2003. Motor: S54B32, 2002 modell ca 62.000km. Vanosblokkeringskit inkl.justerbare kamdrev fra VAC-Motorsports M50 E34 bunnpanne Ny M50 E34 oljepumpe, pickup og bunnpannepakning Nye E36 M50 motorfester Nye motorgummier (E30 og E28) Nye distanseskiver i aluminium for å senke traversen Alle løpe-/strammehjul og reim nytt Toppdekselpakning ny Reimhjul til vannpumpe og servopumpe nye Ombygging til wiregass nytt fra BimmerWorld Adapterkit til oljekjølertilkobling VAC-Motorsports 25 raders oljekjøler fra Earls, inkl.koblinger og Pro-Lite slange Eksosmanifoldpakninger nye Eksosskjold over grenrør nytt Custom innsug for å kunne bruke orginal bremsekraftforsterker K&N 4 toms filter Motorstyring: Autronic SM4 Autronic R500CDI tenningsdel Originale coiler Nye plugger Mappet av Christer Halvorsen (PBC) til 317hk 328,9nm på navet på vanlig 98 bensin. turtallssperre 8100rpm. (bremsepapirer medfølger) Bensin: Aeromotive bensintrykksregulator Større bensinpumpe (den som koed selger) Alle bensinslanger nye Kjøling: E46 M3 radiator Ny stor SPAL-vifte styrt av SM4 Ny E30M3 ekspansjonstank Div custom kjølerør i alu Alle slanger nye Eksos: Originale grenrør 3 toms anlegg fra grenrør og bak med 2 ovale potter Casterforinger fra Treehouse Racing for å gå klar av grenrørene Drivlinje: Original clutch, svinghjul og trykkplate (sjekket ok før kasse ble montert) Original Getrag S420G 6-trinnskasse Custom innkortet giroverføring med 6 trinnskule og shortshift Custom girkassetravers Innkortet og avballansert E30M3 mellomaksel (jobb utført av unikardang i Oslo) Ny E46M3 hardykobling 188 diff med 3,64 utveksling og 25% lamellbrems 325 drivakslinger Bremser: 325 bremser foran og bak (skivene er de med huller og riller for noe bedre kjøling) Nye bremserør+slanger Div understell: 325 fjørben foran Senket 40mm med nytt supersport senkesett (godkjent i vognkort) Z3 servotannstang. Denne er GROM å kjøre med! (shimset 4mm for bedre rattutslag) Nye endeledd til tannstang Nye bærearmer foran Nye stabilisatorstag foran+bak Delrin foringer til travers og diffoppheng Resten av foringer er polyurethane (de som sitter i bærearmene bak er justerbare) Nye hjullager og hjulnav foran+bak Alt brekkopplegg er nytt Tårnavstivere foran+bak Interiør: Sort innertak M-tech 1 ratt Bøttestoler foran Baksete trukket i skinn Gulvteppe, asfaltmatter og all annen lydisolering er fjernet Karosseri: Breddede hjulbuer bak Hjulbrønn kappet ut og sveist igjen Kanaler er rustne, men nye medfølger Motorrom, innvendig og i koffert er den malt med sort bengalakk Sveiset inn luftinntak i panser Dekk: Bilen står på 14" stålfelger Har div drittfelger som kan medfølge I vognkort står det alt.dekk.dim 215/40-17 Div: Elektrisk takluke Elektriske vinduer Grønntonede ruter Sorte DE lykter foran BBS front Ny mastersylinder clutch Nye vindusviskere Alt elektrisk er revet ut og lagt opp custom på nytt Hovedstrømsbryter Ekstra instrumenter (oljetrykk, oljetemp, vanntemp, batterispenning og bredbåndslambda) Bilen ble visstnok lakkert på slutten av 90-tallet, men det er gjort meget dårlig grunnarbeid. Lakken sprekker stadig mer opp for hvert eneste år og bilen er meget stygg utvendig. Den bør pusses helt ned til stålet, trenger noe sparkling og bør få seg en ny lakkering. Bilen vurderes solgt da den bare står her og blir lite brukt, dessuten har jeg litt andre prioriteringer og mistet noe av interessen. Ønsker ikke testpiloter, så vennligst ikke ta kontakt om du ikke har et seriøst ønske om å kjøpe bilen. Prisantydning: 100.000,- Synes du dette er altfor dyrt så prøv å bygg tilsvarende bil selv. Bilder kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogen. Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogen. Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogen. Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Den gikk såpass fort ja! Var det mange interesserte? Lov å spørre om den gikk ca for prisantydning (svar gjerne på PM)? Vurderer å selge min til neste år selv (E30 med S54), lurer bare på hvordan markedet er for slike uten godkjent motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogen. Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Den gikk såpass fort ja! Var det mange interesserte? Lov å spørre om den gikk ca for prisantydning (svar gjerne på PM)? Vurderer å selge min til neste år selv (E30 med S54), lurer bare på hvordan markedet er for slike uten godkjent motor. Sender deg en pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg