Gå til innhold

Veivakselsensor, trenger av denne typen. Skaffe hvor?


GSS
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en veivakselsensor som kan brukes sammen med autronic SM3/4. Kjøpte meg en ny fra e34 535, men denne er for stor til festet som sitter der fra før. Dette festet ønsker jeg å bruke opp igjen. Noen tips om hvilke biler som bruker sensor av størrelsen til venstre? Den til høyre skal være til e34 535 så vidt jeg vet.

Hvordan ser de ut på e30 M3?

ikggixldeqln26ntduz9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik sensoren sitter på e34 535? Jeg trodde den satt rett over hjulet. Kan noen hjelpe meg med hvor jeg finner denne braketten?

2sjjty95b9tnyvi8wdu4.jpg

Her er det også en (samme som over?), hvor finner jeg en slik!?

09638509.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en veivakselsensor som kan brukes sammen med autronic SM3/4. Kjøpte meg en ny fra e34 535, men denne er for stor til festet som sitter der fra før. Dette festet ønsker jeg å bruke opp igjen. Noen tips om hvilke biler som bruker sensor av størrelsen til venstre? Den til høyre skal være til e34 535 så vidt jeg vet.

Hvordan ser de ut på e30 M3?

[ Bilde ]

E30m3 har en som ligner på den lille til venstre,den gir signal til diagnosekontakta. Den har også to andre som ikke ligner på noen av de på bildet,de er lenger. De gir signal til styreenhet om toppunkt og turtall.

Alle tre sitter på girkassa og måler på svinghjulet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morty999: Jeg trenger kun braketten, en brakett hvor jeg kan feste den store sensoren på samme plass som bildene viser. Altså ikke rett over hjulet (klokken 12), slik jeg ser noen m30 har. Har du en slik?

Jås: Da kan ikke den fra m3 brukes regner jeg med. Jeg har også svart på innlegget på bmwccn, men glemte å skrive hva slags motor det gjaldt. Det skal på en m30b30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...