Ørjan Stensæter Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Hei! Lurte på om det er noen her som kunne hjelpe meg litt her. På grunn av en stygg ulyd i kardangklokka etter en oljelekasje, er jeg nødt til å bytte den. Men tallkodene som skal stå på klokka er så utslitt at jeg klarer ikke lese den, jeg sliter derfor med å finne utvekslinga på bakasklingen min. Er det noen her som vet hva den kan være, eller en enkel og grei måte å finne det ut på. Vil helst slippe å telle selv Jeg har en 316, 2001 mod 105 hk - E46. På forhånd takk, håper det er noen som kan hjelpe meg her
Ørjan Stensæter Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 hvis jeg da kjøper en med UTV 3,23 - blir det for stor differanse, eller er det så det går ann å leve med?
kjellsigvald Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 tviler på at du vil merke en så liten forandring, så det er ingenting å lure på
Lars89 Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Vil bli litt mer "langbeint" og du vil få noe lavere turtall i motorveifart. Egentlig bare positivt på en 316
Ørjan Stensæter Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 Jeg kan ikke si at jeg syns det er noen ulempe nei. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå