Jakey Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Hva er og anbefale? Vil ha justerbar høyde foran og bak, + hardhet foran og bak. Det er minimumskrav. Og at det er tuv godkjent. på forhånd takk mvh. Jarle
spruddel Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 Tror Lowtech fra RBtuning her inne skal være bra Tilbud ut juli også. Lysten på det selv, men tror ikke jeg gidder enda
Jakey Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Skrevet Juli 26, 2012 Ok, takk skal du ha Andre som har erfaringer med lowtech? Hva med det senk.no/parts and retards... eller andre?
Rayb Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 K&W! Ingen over, ingen ved siden av. Men du må opp i variant 3 for å også få med justering av hardhet i tillegg til høyde. http://senk.no/?Bilmerke=14&Bilmodell=1 ... ruppe=1203 Bare et eksempel, det finnes sikkert andre som selger disse...
gallay Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 K&W!Ingen over, ingen ved siden av. Men du må opp i variant 3 for å også få med justering av hardhet i tillegg til høyde. http://senk.no/?Bilmerke=14&Bilmodell=1 ... ruppe=1203 Bare et eksempel, det finnes sikkert andre som selger disse... Med en pris på 15k
Rayb Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 Med en pris på 15k Man får det man betaler for! Har bare variant 1 selv, men til XI tror jeg den kostet borti 14k. Hadde Bilstein og Eibach før, å kjøre på brostein var forferdelig. Nå med K&W er det som å kjøre på silke i forhold... Alle disse billig merkene blir veldig hard og ukomfortabel å kjøre med, K&W klare å beholde litt komfort samtidig som det er hardt/krenger lite under hard kjøring. For ikke å snakke om at jeg byttet 3 sett med blåste Bilstein bak dempere på to år og en knekket Eibach fjær.
Jakey Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Skrevet Juli 26, 2012 Det var jo veldig god pris ja, men det er sant som du sier. Du får hva du betaler for. Det er jo et ganske kjent merke og.
gallay Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 Med en pris på 15k Man får det man betaler for! Har bare variant 1 selv, men til XI tror jeg den kostet borti 14k. Hadde Bilstein og Eibach før, å kjøre på brostein var forferdelig. Nå med K&W er det som å kjøre på silke i forhold... Alle disse billig merkene blir veldig hard og ukomfortabel å kjøre med, K&W klare å beholde litt komfort samtidig som det er hardt/krenger lite under hard kjøring. For ikke å snakke om at jeg byttet 3 sett med blåste Bilstein bak dempere på to år og en knekket Eibach fjær. Sant sant, heller å kjøpe seg et dyrt sett, enn flere billige som ryker etter en mnds tid
Rayb Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 Sant sant, heller å kjøpe seg et dyrt sett, enn flere billige som ryker etter en mnds tid +1
Jakey Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Skrevet Juli 28, 2012 Da blir det vel og gå for K&W variant 2 eller 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå