Gå til innhold

Råd til oppussing av min e36 318is Coupè !


 Share

Anbefalte innlegg

Heisann ! er helt ny på detta forumet :) jeg har nå hatt min e36 siden mars i år å har lyst til å gjøre noe mere med den. jeg vår liksom ikke helt bestemt meg om hva jeg skal gjøre med den enten bruker penger på M styling utvendig eller bygge en "sleeper" av den med å sette inn en 3.2 M motor i den og få den godkjent !. Jeg vet i allefall at jeg skal ha nye felger til både sommer og vinter samt KW coilovers.

Er det noen der ute som har noen gode tips eller råd til hva jeg burde gjøre så bare hyl ut ! :D

Legger også ut et bilde av åssen den ser ut per idag :)

er6qy3d336me73y3mixq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til å ta av tak railsene, de bruker unødvending drivstoff for en rask start.

Ny fanger ville vert en god investering til å løfte opp den trøtte fronten som er på. Nye felger, se om du finner noen BBS felger.

PS: Hvilken årsmodell er den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til å ta av tak railsene, de bruker unødvending drivstoff for en rask start.

Ny fanger ville vert en god investering til å løfte opp den trøtte fronten som er på. Nye felger, se om du finner noen BBS felger.

PS: Hvilken årsmodell er den?

Hehe ja, takrailsene er bare på når det er god værs dager, så de er ikke på hele tiden :) Bilen er en 1994 mod men kom som import fra Tyskland i 2002 har jeg klart å finne ut, utifra hva som har blitt stemplet i serviceheftet :) Ja vurdere ny fanger forran, har også tenkt litt på GS Retro felger til den? hva trur dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krystall klar side blinklys, samme med blink lyset på sideskjermen osv.

Ja det blir noe sånt, lyktesenkere sitter ikke særlig godt også har tydelig hvis en amatør satt på blinklyset på den ene siden feil, så der er feste knekt å det MÅ fikses :(

Hadde noen VELDIG finne MOMO WRS felger på bilen men der var den noen idioter som tok å bøffa de -.- de tok bare 2stk, så skjønner ikke vitsen med det.

har noen også noen andre tips til felger uten om BBS rs det blir litt for dyrt for lommeboka mi nå :( skal straks bli bilmekanikerlærling så da skal bilen får masse kjærlighet og coilover og nye felger både vinter å sommer :D

Tips til felger ikke BBS rs !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låsemuttere, de koster ikke så mye. :>

Bilmekanikere og fikse på personbil går jo hånd i hånd, det er bare lommeboka di som stopper deg. Ta en tur innom GSbildeler.no eller koed.no å se om du finner noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låsemuttere, de koster ikke så mye. :>

Bilmekanikere og fikse på personbil går jo hånd i hånd, det er bare lommeboka di som stopper deg. Ta en tur innom GSbildeler.no eller koed.no å se om du finner noe godt.

Jepp, låsemutter må kjøpes :D

Vurdere sterkt å kjøpe noen GS retro felger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bilen din kommer nok til og bli pen med nye felger, senk og M-tech front! :-)

Personlig ville jeg nok byttet ut frontlyktene også, til noen med sort "bakgrunn".

M-Styling kan du jo kikke innpå eBay etter. Er ikke så galne priser der, er selvsagt ikke orginalt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
hvorfor ikke bare ha den fangeren du har og heller kjøpe noen kule felger og endel senk og så kjøpe noen front side baklykter med litt sotet design? tror det hadde blitt ganske så bra :)

Har nå kjøpt meg BBS LM replica felger, Justerbart senkesett 80-60 (Montert og helt i bakken), kjøpt helsvarte nyrer og grå blinkers ! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...