Toby91 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Rattet passer ikke på din 97 mod. men kan jo bygges om selvfølgelig.Me du skal ikke selge det i stedet da? Hva er forskjell på US dash og euro? rattet var plug and play på min:) alt av kontakter passet over etc:) her er forskjell usa dash: Eurodash:
jojr Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Rattet passer ikke på din 97 mod. men kan jo bygges om selvfølgelig.Me du skal ikke selge det i stedet da? Hva er forskjell på US dash og euro? rattet var plug and play på min:) alt av kontakter passet over etc:) her er forskjell usa dash: [ Bilde ] Eurodash: [ Bilde ] Er det kun at det er mye tykkere på en måte,? hva er det de skal ha plass til egentlig. Så det er dual stage airbag på begge bilene? mitt 97 ratt passet ikke på 99 og 01 mod
Toby91 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Rattet passer ikke på din 97 mod. men kan jo bygges om selvfølgelig.Me du skal ikke selge det i stedet da? Hva er forskjell på US dash og euro? rattet var plug and play på min:) alt av kontakter passet over etc:) her er forskjell usa dash: [ Bilde ] Eurodash: [ Bilde ] Er det kun at det er mye tykkere på en måte,? hva er det de skal ha plass til egentlig. Så det er dual stage airbag på begge bilene? mitt 97 ratt passet ikke på 99 og 01 mod er kun tykkere fordi amerikanerene ikke klarer å ha på seg belte.. dualstage kom fra 99 min er bygd i 98
Stigern87 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Tar du fortsatt imot bud på fører og passasjer setene?
Toby91 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 tja vil helst ha de selv, men er budet bra nok ryker de fort:)
Toby91 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 girkasse kan også selges men helst med motor ellers kan jeg være villig til å dele ting opp:) om noen vil ha girkasse og svinghjul etc..
Toby91 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 Oppdatert første post med hva som er solgt.
pedro Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 kan vurdere salg av resten av bilen for 27000,-/bud den har nå helt ny radiator..det som ikke følger med er: Mtech ratt, sportsstoler og alt som er solgt.. og sideskjerm førerside og opplegg til tlf.. her er det mye bra deler igjen Hei DVS at du har solgt eller IKKE selger tlf opplegget? Har mistet min tlf og er på jakt etter en ny. MVH P
Toby91 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 kan vurdere salg av resten av bilen for 27000,-/bud den har nå helt ny radiator..det som ikke følger med er: Mtech ratt, sportsstoler og alt som er solgt.. og sideskjerm førerside og opplegg til tlf.. her er det mye bra deler igjen Hei DVS at du har solgt eller IKKE selger tlf opplegget? Har mistet min tlf og er på jakt etter en ny. MVH P Pm:)
Toby91 Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 vurderer å selge sportsetene også.. disse har nye typen kontakt..(gul) og jeg har den gamle (kun svart) er ikke så veldig gira på å bytte plugg i bilen så derfor vurderes de solgt:) ta kontakt på 400 79 172 ved interesse av deler:)
Toby91 Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 4:3 navigasjons skjermen selges for 1500,-/bud
Toby91 Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 har bud på 18lapper for motor og gir..
Toby91 Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 hei selgest helst komplett desverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå