Toby91 Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 kun bakpotta jeg trenger ja hmm lite lysten på å dele opp eksos anlegget desverre..
bjalle Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 har du radiomodulen,sitter nederst til venstre bak ved siden av cd veksler.
Toby91 Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 har du radiomodulen,sitter nederst til venstre bak ved siden av cd veksler. den har jeg ja
Toby91 Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 dørtrekk solgt! har alle knapper og slikt igjen
localbastard Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Jeg trenger en del interiør deler som dørlister, taklyset osv. har du noe av dette? Jeg er ikke så mye inne på forumet. Kan du sende meg info på tannypedersen@gmail.com ? Håper å høre fra deg.
Toby91 Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Jeg trenger en del interiør deler som dørlister, taklyset osv. har du noe av dette?Jeg er ikke så mye inne på forumet. Kan du sende meg info på tannypedersen@gmail.com ? Håper å høre fra deg. du har mail
Toby91 Skrevet September 8, 2012 Forfatter Skrevet September 8, 2012 har du Pæreholderene til baklykt? hei ja dette har jeg men vil helst selge hele lyktene
Toby91 Skrevet September 8, 2012 Forfatter Skrevet September 8, 2012 noen som kan være interessert å bytte usa dash(nedre del) mot eurodash?
Toby91 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 panser og sideskjerm passasjerside er solgt!
stabben Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 hei! eg vurdere å bygge om min e34 til enten 4liter eller m5 (er i vurderingsfasen) du har vært innpå å kommentert bilen (1500kr`s prosjektet) eg kunne sikkert ha trengt: motor,gir,ledningsnett,diff,mellomaksel, kanskje noe bremser o.s.v. no veit eg ikkje om du ville bruke noe av dette selv eller om det er solgt, men send meg ein mail eller noe sånt så kanskje vi blir enige om noe. er litt i undersøkingsfasen så eg veit ikkje heilt enno om eg kan bruke diff og bremser fra e39 over på e34...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå