slettbas Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Når jeg skulle starte bilen etter en 2 times tur senere på kvelden begynte den å gå ureint, jeg bruke startgass for å finne om den trakk falsk luft noe sted, og det gjorde den. Den gikk opp på turtallet når jeg sprayet under innsuget, så da tok jeg av innsuget å fant en vakum slange som det var hull i. jeg så over alt annet også, men fant bare denne slangen, så jeg byttet den og monterte på alt igjen, starta den og samme greia er der enda.. det jeg lurer på er om noen har opplevd at innsuget har sprukket noen gang? Dette området er det den reagerer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Belgen før innsuget ble byttet på min tidligere 323ci. Har du sjekket den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettbas Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Belgen før innsuget ble byttet på min tidligere 323ci. Har du sjekket den? Jepp, har sjekket den, Den er det ikke. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå