kjøreglede Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Clutchen gikk til helvette. Så jeg lurer på om noen som kan fikse den? Er det noen dyktige folk i Hamar eller omegn. Ja, kan også være lengere unna. Har en del forefallende arbeid jeg trenger hjelp til. Så om du er flink med bmw og kan e36 ta kontakt. Så klart får du betalt! Mvh
kjøreglede Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 Jeg har ikke merket at det har vært vanskelig å bytte gir eller å få respons på gassen før igår. Bilen var i 5 gir og gikk greit og så skulle jeg bare gi mer gass, og i steden for å gå fortere så steg turtallet. La den i 4, 3, 2 og det samme skjedde. Så gikk clutchen plutselig helt inn og jeg fikk ikke satt den i noe gir. Har ikke merket noe med clutchen før nå. Hva har mest sannsynelig gått?
kjøreglede Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 Ta kontakt! : ) Så kan vi diskutere pris osv.
sexeren Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Jeg har ikke merket at det har vært vanskelig å bytte gir eller å få respons på gassen før igår. Bilen var i 5 gir og gikk greit og så skulle jeg bare gi mer gass, og i steden for å gå fortere så steg turtallet. La den i 4, 3, 2 og det samme skjedde. Så gikk clutchen plutselig helt inn og jeg fikk ikke satt den i noe gir. Har ikke merket noe med clutchen før nå. Hva har mest sannsynelig gått? Kan jo høres ut som lamellen (clutchplata) er så slitt at den bare slurer. Ikke klarer å overføre kraften fra motoren til drivverk gjennom clutchen. Har sitt tilfeller der folk kjører bilene så langt at clutchen er helt oppspist. Hjelper deg å skifte clutch, trykkplate å utløserlager. Mvh
kjøreglede Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 Trenger hjelp! Er det noen som kan ta på seg litt arbeid.. så ta kontakt : )
kjøreglede Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Bump! Noen som kan ta på seg litt arbeid med clutch, sveise litt kanal og bytte foringer. Ta kontakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå