Jump to content

E-30 front travers 316 VS. M3


NA
 Share

Recommended Posts

Har sjekket delenr på 316 M-40 travers opp mot M3 S-14 travers. De er ikke like, men er det mye som skiller disse? Er det bare braketten til vibrasjonsdemperen på m-40 som er forskjell?

Grunnen til jeg spør er at traversen har sprukket og har en annen liggende. Så da slipper jeg å demontere for å se om den passer. Kan i nød sveise opp igjenn den som sitter der mens den er på plass.

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar. Har nå funnet ut at eneste forskjellen var at på M-40 traversen er det brakett for vibrasjonsdemper, mens på s-14 er det ikke :wink:

Så nå er den snart byttet og bilen blir etterhvert klar til lørdag og rudskogen :D

Link to comment
Share on other sites

Det er forsterkninger der man skruer mutteren på motor festet på undersiden av traversen på M3en.

På M3 traversen er det bare et hull man akuratt får pipa inni, i mens på de andre er det helt åpen, slik at man ser styrepinnen og slikt.

Har den ikke det, så er det ikke M3 travers heller. Min hadde ikke det.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...