Daskepott Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Legger ut bilde av kjerra mi også da! Noen som har noen tips til hva slags felger denne ville ha kledd? Høyrebakfelg har fått en sprekk, å det er ingen ny å få tak i. Vil helst ha 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Var jo veldig fine felger du hadde på nå da.. :/ GS har vel mye bra utvalg på felger til E9x.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daskepott Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Var jo veldig fine felger du hadde på nå da.. :/ GS har vel mye bra utvalg på felger til E9x.. Ja jeg prøver alt jeg kan å få tak i felg, men det er umulig. En på forumet her som har solgt sånne i Mai. Men får ikke tak på han, liker felgene veldig godt. Ingen forhandlere som klarer å få tak i heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daskepott Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Noen som har en idè? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Kjedelig.. Eventuelt kjøpe nye 19" hos gs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daskepott Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Kjedelig.. Eventuelt kjøpe nye 19" hos gs? Har ikke så mye valg igjen, har vurdert et par av gs sine felger, men så er det mange som skriver negativt om kvaliteten også. surt å gi 15k for ei felgpakke som varer 2 sesonger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 ja, enig der. mine ser forferdelig ut. nå har nok forrige eiger ikke passet på de skikkeligt. mine har flasset mye. Er chrome også da.. Du kan jo kikke på dekk24 sine felger? Jeg liker godt noen interaction felger de har der med kant. Kunne vært tøft til din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 dekk24.no/?CMD=Product&PID=31011&CID=&Bil=90825&Next=Dekk&Diameter=19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daskepott Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Det jeg har vurdert til nå er Men som sagt er jeg veldig usikker på GS felger så jeg er på utkikk etter noe annet http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/74568.jpg http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/99186.jpg http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/152327.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 de første der har jeg. de flasser. men tøffe felger. de nederste får du på finn grisebillig.. søk på finn mye billige komplette pakker på tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå