Gå til innhold

bytte av toppakning bmw 325i e36


arsenal1992
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du vil gå for en langvaring reparasjon, ville det vert lurt å planslipe topblokken menst du er der, det skulle ikke koste så mye. Det du har lista opp er sånn og sånn det du trenger for dette. Se om det er noe i live i vannpumpen mens du er der, disse pleier å ryke.

Turbo er dyrt, men så veldig enkelt å lage. Lager mening, ja? :>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker før svare :) turbo er noe jeg har tenkt mye opp og ned på å har vell kommen framm tell at det vil være lurere å heller oppgradere motor :) kansje en 3,2 men ska ha denne motorn i gang igjenn først å heller spare litt før jeg kjøper komplett 3,2motor :)

hmm ja vannpumpen har eg ikkje tenkt på :) ska plane toppen, tenkte å ta av 1mm uansett :)

kor eg kan finne pakkningsett tell 6ern utn vansos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS bildeler/koed.no/mekonomen etc seller disse tingene.

Tips: Få deg et 10% rabatt gult kort på mekonomen, er gratis så, en krone her og en krone der. GS bildeler er litt dyrt, men du får igjen i orginal deler å kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia med turbo er jo at du må få ned kompresjonen. Skal du ta av 1 mm på toppen, så er du helt ute å kjøre. Man planer ikke fordi det er gøy, man planer til den er rett.

Mekonomen er dyrt. Forhør deg rundt om etter priser på slipesett og strekkbolter. Kjøp hos den rimeligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia med turbo er jo at du må få ned kompresjonen. Skal du ta av 1 mm på toppen, så er du helt ute å kjøre. Man planer ikke fordi det er gøy, man planer til den er rett.

Mekonomen er dyrt. Forhør deg rundt om etter priser på slipesett og strekkbolter. Kjøp hos den rimeligste.

leverer bare toppen inn å sei at eg ska ha den rett ?

veit du kem som kan være belliast på slipesett å strekkbolter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...