Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lar tittelen tale litt for seg selv:)

Gikk noen timer å sette motor i å den startet med en gang:) gikk rent å pent!

JESS.... endeli en 2.8:)

når jeg bynte monteringen igår var det bare litt regn, så regnet å få testet draget når jeg var ferdig... det som var synn var at i det jeg var ferdig å sku kjøre ut var alt kvitt.. vertfall 5 cm snø.. :o

klokken var da halv 3 så orket ikke sko bilen da siden den sto på sommerhjul:) fikk testet bitterlitt å jeg gleder meg til å teste mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen hevet å vinterhjul på, ingen bilder da det snødde som fan å det gjør det enda, når jeg sku kjøre vaar det en lyd som ble fortere å fortere etter farten, sikkert noe som tar borti eller er løs da det kom bakfra? orket ikke se på det idag da jeg var rimlelig lei å det snydde som verst! ser på det i morgen:) adios!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 2.8 litrer :) Skal du kodkjenne på BT ?

Jeg skal selv bygge 328 av min IS Coupe, veldig inspirerende å lese prosjekt tråder å se at ting er mulig med litt garasjeplass/verktøy og pågangsmot :applause: Liker,Liker

Venter på powerflex foringer og svar på søknaden fra BT så skal jeg også bygge 6`er med bunndrag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 2.8 litrer :) Skal du kodkjenne på BT ?

Jeg skal selv bygge 328 av min IS Coupe, veldig inspirerende å lese prosjekt tråder å se at ting er mulig med litt garasjeplass/verktøy og pågangsmot :applause: Liker,Liker

Venter på powerflex foringer og svar på søknaden fra BT så skal jeg også bygge 6`er med bunndrag :)

Det blir braa:) Har du motor liggende:D

Jada har bare en mini garasje, men motoren er i å tikker fint som fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er veldig fornøyd med min Scorpion M3 STW potte. Kulest med rette rør syns jeg også!

Har hørt mye bra om Sebring også, men det ser du. Jeg vet ihvertfall at du kan spare en del av å bestille scorpion potte fra Ebay ;)

Eller du kan bygge effektanlegg selv fra simons. Svendsen eksos har jo en haug av deler! Jeg hadde valgt 2,5-3" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...